• A8 L
    A8 L
    Hinta: alkaen 134 587,33 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 9,0–5,9 l/100km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 207–155 g/km

  • A8 L W12
    A8 L W12
    Hinta: alkaen 255 848,52 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 11,3 l/100 km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 264 g/km

  • S8
    S8
    Hinta: alkaen 192 793,25 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 9,6 l/100 km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 225 g/km

Moottori > S1 Sportback > Audi Finland

Suunnittelemasi Audi S1 Sportback

Suunnittelemasi Audi S1 Sportback
2.0 TFSI quattro 6-vaihteinen 1

  • Autoveroton hinta
  • 33 620,00 EUR
  • Arvioitu autovero 1
  • 13 042,39 EUR
  • Lisävarusteet
  • 600,00 EUR
  • Kokonaishinta 2
  • 47 262,39 EUR
  • Rate e.g. monthly
    Rate:
    2
  • Autoetu
    • Käyttöedun verotusarvo
    • 705,00 EUR
    • Vapaan autoedun verotusarvo
    • 855,00 EUR

Älykästä suorituskykyä.
Audi S1 Sportbackin TFSI®-bensiinimoottori.

1 vaihtoehtoa / 1 moottorista

2.0 TFSI
2.0 TFSI quattro 6-vaihteinen
46 431,92 EUR
  • 1984 cm3
  • 7,1 l/100km
  • 166 g/km
  • 170 kW (231 PS)
Merkkien selitykset
  • Iskutilavuus
  • Polttoaineenkulutus
  • CO2-päästöt
  • Suurin teho
Moottorivalinta ei mahdollinen

Moottorivalinta ei mahdollinen valitsemaasi varustetasoon

Maksimaalista voimaa. Maksimaalisesti hyödynnettynä. Jokainen tapahtuma on lähtöisin jostain. Jostain liikkeellepanevasta voimasta, ideasta. Audi S1 -mallin moottorista voi myös jäljittää alkuperäisen inspiraation kipinän: Enemmän tehoa vähemmällä polttoaineella.

TFSI® – innostavaa suorituskykyä.
256x144_AA1_D_141097.jpg
170 kW (231 hv) pitää huolen, että sydämesi lyö kiihkeämmin. Kiihdytyksellä 0 -100 km/h 5.8 sekunnissa. S-malleille tyypillisellä moottorin äänellä. 370 Nm:n vääntömomentilla. Silti kuluttaen maltilliset 7.3 litraa 100 kilometrillä. Vaikuttavaa suorituskykyä, jonka viimeistelee vakiovarusteinen Audi drive select®.
quattro® – varma ote tiehen.
256x144__0009_AS1_131007.jpg
Kuten kaikki Audin S-mallit myös Audi S1 Sportback quattro-nelivedolla. Se on toteutettu taka-akselille sijoitetulla hydraulisella monilevykytkimellä. Kytkintä ohjaava ohjelmisto on hienosäädetty dynaamista ajotapaa silmälläpitäen. Elektroninen pyöräkohtainen voimantasaus on ajonvakautusjärjestelmän (ESC) yhteydessä. Ajonvakautus on poiskytkettävissä kaksivaiheisesti. Järjestelmässä on myös ominaisuus, joka jarruttaa kevyesti sisäkaarteen puoleisia pyöriä nopeassa kaarreajossa, tehden ohjautuvuudesta ketterää ja täsmällistä. Lisätietoa