• A8 L
    A8 L
    Hinta: alkaen 134 587,33 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 9,0–5,9 l/100km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 207–155 g/km

  • A8 L W12
    A8 L W12
    Hinta: alkaen 255 848,52 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 11,3 l/100 km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 264 g/km

  • S8
    S8
    Hinta: alkaen 192 793,25 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 9,6 l/100 km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 225 g/km

Moottorit > S4 Avant > Audi Finland

Suunnittelemasi Audi S4 Avant

Suunnittelemasi Audi S4 Avant
3.0 TFSI quattro tiptronic 1

  • Autoveroton hinta
  • 65 550,00 EUR
  • Arvioitu autovero 1
  • 26 766,00 EUR
  • Lisävarusteet
  • 1 120,00 EUR
  • Kokonaishinta 2
  • 93 436,00 EUR
  • Rate e.g. monthly
    Rate:
    2
  • Autoetu
    • Käyttöedun verotusarvo
    • 1 345,00 EUR
    • Vapaan autoedun verotusarvo
    • 1 495,00 EUR

Moottori ja voimansiirto

Audi S4 Avantin sydän on uusi, turboahdettu V6-suorasuihkutusmoottori. Suuremman tehon ja kevyemmän painon ansiosta S4 Avant on myös erittäin taloudellinen – auton polttoaineenkulutus on vain 7,5 l/100 km. Huipputeho 260 kW (354 hv) antaa uudelle Avantille todellisen urheiluauton luonteen.

1 vaihtoehtoa / 1 moottorista

3.0 TFSI
3.0 TFSI quattro tiptronic
91 864,55 EUR
  • 2995 cm3
  • 7,5 l/100km
  • 171 g/km
  • 260 kW (354 PS)
Merkkien selitykset
  • Iskutilavuus
  • Polttoaineenkulutus
  • CO2-päästöt
  • Suurin teho
Moottorivalinta ei mahdollinen

Moottorivalinta ei mahdollinen valitsemaasi varustetasoon

Urheiluauton suorituskyky Uusi 3.0 TFSI saa tehonsa 2995 kuutiosenttimetrin sylinteritilavuudesta, minkä ansiosta S4 Avant kiihtyy paikoiltaan 100 km/h nopeuteen vain 4,9 sekunnissa. Moottorin maksimivääntömomentti on 500 Nm kierroslukuvälillä 1 300–4 500 r/min.

Myös S4 Avantin voimansiirto ja kori suunniteltiin kokonaan uudelleen. Kahdeksanvaihteinen tiptronic –automaattivaiheisto vaihtaa vaihteita nopeasti. Alempien vaihteiden pieni välityssuhde luo sporttisen vaikutelman, kun taas korkeampien vaihteiden laaja välitysalue pienentää kierroslukua ja polttoaineenkulutusta.
quattro Jatkuvatoiminen quattro-neliveto on tavallisessa ajossa tarkoituksella hieman takapainotteinen. Voimanjako tasaisella nopeudella ajettaessa on 40/60 (edessä/takana). Voima kuitenkin siirtyy tarvittaessa salamannopeasti sille akselille missä sitä tarvitaan.
750x410_AS4_D_161009.jpg
Audi drive select Vakiovarusteinen Audi drive select -järjestelmä antaa kuljettajan säätää esimerkiksi moottorin ja vaihteiston toimintaa – ja siten auton ajo-ominaisuuksia – yhden napin painalluksella.