• A8 L
    A8 L
    Hinta: alkaen 134 587,33 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 9,0–5,9 l/100km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 207–155 g/km

  • A8 L W12
    A8 L W12
    Hinta: alkaen 255 848,52 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 11,3 l/100 km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 264 g/km

  • S8
    S8
    Hinta: alkaen 192 793,25 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 9,6 l/100 km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 225 g/km

Moottorit > S4 Sedan > Audi Finland

Suunnittelemasi Audi S4 Sedan

Suunnittelemasi Audi S4 Sedan
3.0 TFSI quattro tiptronic 1

  • Autoveroton hinta
  • 63 600,00 EUR
  • Arvioitu autovero 1
  • 24 758,23 EUR
  • Lisävarusteet
  • 1 120,00 EUR
  • Kokonaishinta 2
  • 89 478,23 EUR
  • Rate e.g. monthly
    Rate:
    2
  • Autoetu
    • Käyttöedun verotusarvo
    • 1 295,00 EUR
    • Vapaan autoedun verotusarvo
    • 1 445,00 EUR

Kevyt ja voimakas.

Uuden Audi S4 Sedanin sydän on uusi turboahdettu suorasuihkutuksella varustettu V6-moottori. 3.0 TFSI tuottaa tehoa 260 kW (354 hv) ja vääntömomenttia 500 Nm. Vakiovarusteinen quattro-neliveto välittää voiman tiehen. Audi drive select -järjestelmä mahdollistaa auton ominaisuuksien muokkaamisen ajotilanteen mukaan. Uudistunut 8-vaihteinen tiptronic-automaattivaihteisto vaihtaa täsmällisesti, pehmeästi ja nopeasti.

1 vaihtoehtoa / 1 moottorista

3.0 TFSI
3.0 TFSI quattro tiptronic
87 928,02 EUR
  • 2995 cm3
  • 7,3 l/100km
  • 166 g/km
  • 260 kW (354 PS)
Merkkien selitykset
  • Iskutilavuus
  • Polttoaineenkulutus
  • CO2-päästöt
  • Suurin teho
Moottorivalinta ei mahdollinen

Moottorivalinta ei mahdollinen valitsemaasi varustetasoon

Audi S4 Sedanin 3.0 TFSI-moottori Urheiluautomainen ajoelämys ja dynaamisuus. S4 Sedan kiihtyy 0-100 km/h vain 4.7 sekunnissa. NEDC-normin mukainen polttoaineenkulutus on 7.4 litraa sadalla kilometrillä (170 CO2 g/km). S4 Sedanin hyviin kulutuslukemiin vaikuttaa uusi 8-vaihteinen tiptronic-automaatti: Se toimii erittäin energiatehokkaasti, vaihtaa nopeasti, mukavasti ja täsmällisesti. Ajotilanteen salliessa se myös rullaa vapaasti, polttoainetta säästäen.

Kaikkien Audin S-mallien tapaan V6-moottorin voima siirretään tien pintaan quattro-nelivedon välityksellä. Normaalissa ajotilanteessa itselukittuva keskitasauspyörästö välittää voiman suhteessa 40 prosenttia etupyörille ja 60 prosettia takapyörille. Nopeassa kaarreajossa sisäkaarteen puolisia pyöriä jarrutetaan kevyesti ennen kuin ne alkavat luistaa. Sen ansiosta käsiteltävyys on täsmällistä, vakaata ja ketterää. Lisävarusteisella sport differential-takatasauspyörästöllä voi vielä muuttaa ajokäytöksen urheilullisempaa suuntaan. Se jakaa voimaa aktiivisesti takapyörien välillä.
750x410_S4_Limo_DRV_09.jpg
S4

Audi S4 Sedanin alusta. Älä jarruta - S4 Sedan suoriutuu kaikenlaisista kurveista erinomaisesti. Se tekee vaikutuksen esimerkillisella vakaudellaan moottoritiellä. Kaikki tämä on uudelleen kehitetyn alustarakenteen ansiota. Viidellä tukivarrella toteutetut etu- ja taka-akselistot erottavat sivuttais- ja pitkittäisvoimat toisistaan, varmistaen optimaalisen käsiteltävyyden kaikissa ajotilanteissa. Alustarakenteiden, samoin kuin ohjauslaitteiden komponenti on suunniteltu lujiksi, mutta kevyiksi.

S-urheilualusta on 23 mm matalampi kuin A4-malleissa. Auton Audi drive select - järjestelmän kautta kuljettaja voi muokata moottorin, ohjauksen, vaihteiston ja sport differential-tasauspyörästön sekä mukautuvan iskuvaimennuksen CDC = Continuous Damping Control ominaisuuksia. Valittavaissa olevat asetukset: comfort, auto, dynamic, efficiency ja individual.