Moottori > TT Coupé > Audi Finland

Suunnittelemasi Audi TT Coupé

Suunnittelemasi Audi TT Coupé
1.8 TFSI 6-vaihteinen 1

  • Autoveroton hinta
  • 38 630,00 EUR
  • Arvioitu autovero 1
  • 10 831,66 EUR
  • Lisävarusteet
  • 890,00 EUR
  • Kokonaishinta 2
  • 50 351,66 EUR
  • Autoetu
    • Käyttöedun verotusarvo
    • 745,00 EUR
    • Vapaan autoedun verotusarvo
    • 895,00 EUR

Vetotapa

Vaihteisto

3 vaihtoehtoa / 3 moottorista

1.8 TFSI
1.8 TFSI 6-vaihteinen
49 216,08 EUR
  • 1798 cm3
  • 6,0–5,9 l/100 km
  • 138–136 g/km
  • 132 kW (180 PS)
1.8 TFSI S tronic
50 227,57 EUR
  • 1798 cm3
  • 5,9–5,8 l/100 km
  • 133–131 g/km
  • 132 kW (180 PS)
2.0 TFSI
2.0 TFSI quattro S tronic
62 370,89 EUR
  • 1984 cm3
  • 6,6–6,5 l/100 km
  • 153–151 g/km
  • 169 kW (230 PS)
Merkkien selitykset
  • Iskutilavuus
  • Polttoaineenkulutus
  • CO2-päästöt
  • Suurin teho
Moottorivalinta ei mahdollinen

Moottorivalinta ei mahdollinen valitsemaasi varustetasoon

Audi TT:n TFSI®-moottori.
256x144_0042_ATT_D_141022_28pz.jpg
Kaksilitrainen turoahdettu bensiinimoottori, 2.0 TFSI, yhdistää urheilullisen voimantuoton ja erinomaisen energiatehokkuuden. Esimerkiksi S tronic-automaattivaihteiston ja quattro-nelivedon säestämänä 2.0 TFSI-moottori kiihdyttää Audi TT:n paikaltaan sadan kilometrin tuntinopeuteen vain 5,3 sekunnissa. 169 kW (230 hv) -tehoinen moottori tuottaa 370 Nm:n vääntömomentin kierrosalueella 1,600 - 4,300 rpm ja sen kulutus on vain 6,8 litraa sadalla kilometrillä.
quattro® – voimaa kaikille pyörille
256x144_TTC140087_quattro.jpg
Uuden Audi TT:n quattro-neliveto antaa merkittävän lisän auton vakauteen, pitoon ja ajonautintoon. Taka-akselille sijoitettuun monilevykytkimeen perustuvaa järjestelmää on systemaattisesti kehitetty edelleen ja optimoitu juuri uutta TT:tä varten. Ideaalista voimanjakoa lasketaan ja säädetään jatkuvasti ja kaikissa ajotilanteissa, jolloin TT:n dynaamiset ominaisuudet pääsevät oikeuksiinsa. Lisätietoa
S tronic® -automaattivaihteisto: urheilullisuutta ja energiatehokkuutta
256x144_AA3_D_10932_stronic.jpg
6-vaihteinen S tronic -kaksoiskytkinautomaattivaihteisto yhdistää kaksi vaihteistoa ja sen lisäksi urheilullisuuden ja taloudellisuuden. Erinomainen energiatehokkuus ja nopeat vaihtamiset pitävät ajonautinnon huipussaan. Lisätietoja