Toimintatavat, joiden avulla me huolehdimme asiakkaidemme ja oman henkilöstömme turvallisuudesta:
• Emme kättele
• Käytämme huollossa suojaimia (ohjauspyörä, lattia, istuin, vaihdekeppi, käsijarrukahva)
• Huolehdimme tehostetusti esittelyautojen puhtaudesta jokaisen käytön jälkeen
• Olemme tehostaneet siivousta toimipisteissämme
• Henkilökuntamme on tietoinen hyvän käsihygienian merkityksestä ja noudattaa ohjeistusta
• Asiakaspalvelumme palvelee Teitä myös digitaalisissa kanavissa - chat-kanavissa, sosiaalisessa mediassa ja verkkosivustoilla
• Voitte sopia automyyjämme kanssa myös henkilökohtaisesta palvelusta
• Kaikissa toimipisteissämme on otettu käyttöön itsepalvelutiskit, johon voi huoltoon tullessa jättää auton avaimet
• Huoltoihin, korjauksiin tai yleiseen viestintään käytämme ensisijaisesti sähköisiä viestintäkanavia tai puhelinta
Voitte jättää autonne huoltoon myös toimipisteen aukioloaikojen ulkopuolella jättämällä avaimet niille tarkoitettuun avainsäilöön.