Audi RS 3 Sportback
Audi RS 3 Sportbackin kaikki hallintalaitteiden ja näytön ominaisuudet on suunniteltu kuljettajan havainnointikykyä silmällä pitäen.
RS torque splitter -momentinjakojärjestelmä jakaa voimaa etuakselin ja molempien takapyörien välille yksilöllisesti sekä dynaamisesti tarpeen mukaan.
Selkeät mittasuhteet, RS-muotoiluelementit ja tyylikkäät yksityiskohdat. Uusi Audi RS 3 Sportback tango-punaisella metallivärillä.
Audi RS 3 Sportbackin kaikki hallintalaitteiden ja näytön ominaisuudet on suunniteltu kuljettajan havainnointikykyä silmällä pitäen.
RS torque splitter -momentinjakojärjestelmä jakaa voimaa etuakselin ja molempien takapyörien välille yksilöllisesti sekä dynaamisesti tarpeen mukaan.
Teho
294
kW
Kiihtyvyys (0–100 km/h)
3,8
s
Vääntömomentti
500
Nm
Audi RS 3 Sportbackin RS-mallille ominaiset kiiltävänmustilla somisteilla varustetut kynnyslistat ja kiiltävänmustalla RS 3 -diffuusorisomisteella varustettu takapuskuri ovat todellisia katseenvangitsijoita.
Vakiovarusteiset mattamustat RS-tehosteet erottuvat houkuttelevalla tavalla maalatusta pinnasta. Voit korostaa ulkonäköä lisää valitsemalla lisävarusteiset kiiltävän mustat RS tehosteet.
Audi RS 3 Sportbackin ärhäkkä luonne näkyy joka puolelta. Läsnäoloa henkivässä keulassa on leveä RS-hunajakennomuotoilulla varustettu Audi Singleframe -jäähdyttimensäleikkö, jonka sivuilla on näyttävät ilmanottoaukot.
Lisävarusteena saatavat Pirellin¹ P Zero Trofeo R -urheilurenkaat on tarkoitettu suurille nopeuksille. Näillä renkailla voit kokea Audi RS 3 Sportbackin vaikuttavan suorituskyvyn kuivalla tiellä. Etuovien edessä olevat ilma-aukot ja 19 tuuman kevytmetallivanteet antavat autolle dynaamisen ilmeen.
Leveä ja korostetusti muotoiltu etupuskuri tekee vaikutuksen. Lisävarusteena saatavat Matrix LED-ajovalot dynaamisilla vilkuilla, joissa on päiväajovalojen valografiikka ja RS-mallille ominainen saattovalotoiminto RS 3 -animaatiolla, eivät myöskään jätä kylmäksi.
Audi RS 3 Sportbackin RS-mallille ominaiset kiiltävänmustilla somisteilla varustetut kynnyslistat ja kiiltävänmustalla RS 3 -diffuusorisomisteella varustettu takapuskuri ovat todellisia katseenvangitsijoita.
Vakiovarusteiset mattamustat RS-tehosteet erottuvat houkuttelevalla tavalla maalatusta pinnasta. Voit korostaa ulkonäköä lisää valitsemalla lisävarusteiset kiiltävän mustat RS tehosteet.
Audi RS 3 Sportbackin ärhäkkä luonne näkyy joka puolelta. Läsnäoloa henkivässä keulassa on leveä RS-hunajakennomuotoilulla varustettu Audi Singleframe -jäähdyttimensäleikkö, jonka sivuilla on näyttävät ilmanottoaukot.
Lisävarusteena saatavat Pirellin¹ P Zero Trofeo R -urheilurenkaat on tarkoitettu suurille nopeuksille. Näillä renkailla voit kokea Audi RS 3 Sportbackin vaikuttavan suorituskyvyn kuivalla tiellä. Etuovien edessä olevat ilma-aukot ja 19 tuuman kevytmetallivanteet antavat autolle dynaamisen ilmeen.
Leveä ja korostetusti muotoiltu etupuskuri tekee vaikutuksen. Lisävarusteena saatavat Matrix LED-ajovalot dynaamisilla vilkuilla, joissa on päiväajovalojen valografiikka ja RS-mallille ominainen saattovalotoiminto RS 3 -animaatiolla, eivät myöskään jätä kylmäksi.
Audi RS 3 Sportbackin RS-mallille ominaiset kiiltävänmustilla somisteilla varustetut kynnyslistat ja kiiltävänmustalla RS 3 -diffuusorisomisteella varustettu takapuskuri ovat todellisia katseenvangitsijoita.
2,5 litran TFSI-moottorin teho on 294 kW ja suurin vääntömomentti 500 Nm. Arvojen takana on viisisylinterinen turbomoottori, joka saa sinut valpastumaan ja nauttimaan ajamisesta.
RS dynamic varustepaketti plus² ja uusi Launch Control varmistavat dynaamisen ajon ja valjastavat koko kiihtyvyyspotentiaalin käyttöön liikkeelle lähdettäessä. Audi virtual cockpit Plus -virtuaalimittaristo, RS näkymällä näyttää laskennan liikkeellelähtöön.
RS-mallille ominaisen kiiltävänmustan RS 3 -diffuusorisomisteella varustetun puskurin ansiosta takaosa uhkuu voimaa. RS urheilupakoputkisto³ -pakokaasujärjestelmässä on kiiltävänmustat pakoputkenpäät.
Audi drive select korostaa auton dynaamisuutta. Lisävarusteinen RS urheilualusta sähköisesti säädettävällä iskunvaimennuksella tuo mukanaan kaikki RS-mallille ominaiset ajotilat – RS INDIVIDUAL, RS PERFORMANCE ja RS TORQUE REAR. Ne muuttavat auton suorituskykyominaisuuksia ainutlaatuisella tavalla.
2,5 litran TFSI-moottorin teho on 294 kW ja suurin vääntömomentti 500 Nm. Arvojen takana on viisisylinterinen turbomoottori, joka saa sinut valpastumaan ja nauttimaan ajamisesta.
RS dynamic varustepaketti plus² ja uusi Launch Control varmistavat dynaamisen ajon ja valjastavat koko kiihtyvyyspotentiaalin käyttöön liikkeelle lähdettäessä. Audi virtual cockpit Plus -virtuaalimittaristo, RS näkymällä näyttää laskennan liikkeellelähtöön.
RS-mallille ominaisen kiiltävänmustan RS 3 -diffuusorisomisteella varustetun puskurin ansiosta takaosa uhkuu voimaa. RS urheilupakoputkisto³ -pakokaasujärjestelmässä on kiiltävänmustat pakoputkenpäät.
Audi drive select korostaa auton dynaamisuutta. Lisävarusteinen RS urheilualusta sähköisesti säädettävällä iskunvaimennuksella tuo mukanaan kaikki RS-mallille ominaiset ajotilat – RS INDIVIDUAL, RS PERFORMANCE ja RS TORQUE REAR. Ne muuttavat auton suorituskykyominaisuuksia ainutlaatuisella tavalla.
2,5 litran TFSI-moottorin teho on 294 kW ja suurin vääntömomentti 500 Nm. Arvojen takana on viisisylinterinen turbomoottori, joka saa sinut valpastumaan ja nauttimaan ajamisesta.
282 litran⁵ tavaratila on laajennettavissa jopa 1 104 litraan. Takaistuimen selkänoja voidaan taittaa osissa tai kääntää kokonaan alas. Audi RS 3 Sportbackissa kohtaavat kaksi tärkeää asiaa: vaikuttava suorituskyky ja erinomainen käytännöllisyys.
lorem ipsum
Audi virtual cockpit Plus -virtuaalimittaristo, RS näkymällä on täysin digitaalinen mittaristo, joka näyttää oikeat tiedot tarpeen mukaan. RS-valikossa on tehon ja vääntömomentin näyttö. RS Sport -näkymän lisäksi saatavilla on täysin uusi RS Performance -näkymä.
282 litran⁵ tavaratila on laajennettavissa jopa 1 104 litraan. Takaistuimen selkänoja voidaan taittaa osissa tai kääntää kokonaan alas. Audi RS 3 Sportbackissa kohtaavat kaksi tärkeää asiaa: vaikuttava suorituskyky ja erinomainen käytännöllisyys.
lorem ipsum
Audi virtual cockpit Plus -virtuaalimittaristo, RS näkymällä on täysin digitaalinen mittaristo, joka näyttää oikeat tiedot tarpeen mukaan. RS-valikossa on tehon ja vääntömomentin näyttö. RS Sport -näkymän lisäksi saatavilla on täysin uusi RS Performance -näkymä.
282 litran⁵ tavaratila on laajennettavissa jopa 1 104 litraan. Takaistuimen selkänoja voidaan taittaa osissa tai kääntää kokonaan alas. Audi RS 3 Sportbackissa kohtaavat kaksi tärkeää asiaa: vaikuttava suorituskyky ja erinomainen käytännöllisyys.
titl1
quatsch
title4
hgk
Title 1
xybvmj hyf.hl sl<kjgv elrib.dgjh
gsuh. grukh egrw fwvw tuino övw trioö
grweuhihuiwg hiu grhiu oegvw rhioueg reg ruhi.egr hiu
Title 2
gufgkfjbkgf
fghl-gwrHBNL-r
gwrUIwgho .rGLIWR
bek.hgjnkl.
© 2024 AUDI AG. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista.
Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.
Avustavat järjestelmät hyödyntävät useiden autoon asennettujen tunnistimien tietoja. Auton varustelusta riippuen, auton ympäristöä havainnoidaan eri tunnistimien avulla. Tunnistimet voivat olla tutka-antureita, laserskannereita, ultraäänitunnistimia tai kameroita. Järjestelmien häiriöttömän toiminnan varmistamiseksi tulee varmistua, että tunnistimien pinta on puhdas. Tunnistimissa ei saa olla likaa, lunta tai jäätä, eikä niitä saa peittää tarroilla tai muilla vastaavilla, koska silloin järjestelmien toiminta voi heikentyä. Tapauksissa, joissa järjestelmien toimintahäiriöt johtuvat tunnistimissa olevasta liasta, lumesta, jäästä tms., ei kyseessä ole autossa oleva tekninen vika, vaan ulkopuolisista aiheuttajista aiheutuva hetkellinen toiminnon rajoitus. Myös mahdolliset puutteet tiemerkinnöissä tai esimerkiksi lika tai lumi liikennemerkeissä voivat vaikuttaa avustavien järjestelmien virheelliseen käyttäytymiseen.
Avustavat järjestelmät nimensä mukaisesti pyrkivät auttamaan kuljettajaa tekemällä ajamisesta miellyttävämpää ja turvallisempaa. On kuitenkin hyvä muistaa, että kuljettaja on aina vastuussa auton hallinnasta ja liikenteen seuraamisesta. Auton avustavista järjestelmistä ja niiden toiminnasta on kerrottu tarkemmin auton käyttöohjekirjassa.
Mikäli järjestelmän toiminta häiriintyy jostain muusta tekijästä johtuen, tulee auto tutkia valtuutetussa huoltoliikkeessä.