Moottorit > S4 Sedan > Audi Finland

Suunnittelemasi Audi S4 Sedan

Suunnittelemasi Audi S4 Sedan
3.0 TFSI quattro tiptronic 1
92 285,72 EUR

  • Autoveroton hinta
    64 910,00 EUR
  • Arvioitu autovero 1
    26 255,72 EUR
  • Lisävarusteet
    1 120,00 EUR
  • Kokonaishinta 2
    92 285,72 EUR
  • Autoetu
    • Käyttöedun verotusarvo
    • 1 335,00 EUR
    • Vapaan autoedun verotusarvo
    • 1 485,00 EUR

Kevyt ja voimakas.

Uuden Audi S4 Sedanin sydän on uusi turboahdettu suorasuihkutuksella varustettu V6-moottori. 3.0 TFSI tuottaa tehoa 260 kW (354 hv) ja vääntömomenttia 500 Nm. Vakiovarusteinen quattro-neliveto välittää voiman tiehen. Audi drive select -järjestelmä mahdollistaa auton ominaisuuksien muokkaamisen ajotilanteen mukaan. Uudistunut 8-vaihteinen tiptronic-automaattivaihteisto vaihtaa täsmällisesti, pehmeästi ja nopeasti.

1 vaihtoehtoa / 1 moottorista

3.0 TFSI
3.0 TFSI quattro tiptronic
90 718,58 EUR
  • 2995 cm3
  • 7,7–7,5 l/100 km
  • 174–170 g/km
  • 260 kW (354 PS)
Merkkien selitykset
  • Iskutilavuus
  • Polttoaineenkulutus
  • CO2-päästöt
  • Suurin teho
Moottorivalinta ei mahdollinen

Moottorivalinta ei mahdollinen valitsemaasi varustetasoon

Audi S4 Sedanin 3.0 TFSI-moottori Urheiluautomainen ajoelämys ja dynaamisuus. S4 Sedan kiihtyy 0-100 km/h vain 4.7 sekunnissa. NEDC-normin mukainen polttoaineenkulutus on 7.4 litraa sadalla kilometrillä (170 CO2 g/km). S4 Sedanin hyviin kulutuslukemiin vaikuttaa uusi 8-vaihteinen tiptronic-automaatti: Se toimii erittäin energiatehokkaasti, vaihtaa nopeasti, mukavasti ja täsmällisesti. Ajotilanteen salliessa se myös rullaa vapaasti, polttoainetta säästäen.

Kaikkien Audin S-mallien tapaan V6-moottorin voima siirretään tien pintaan quattro-nelivedon välityksellä.
750x410_S4_Limo_DRV_09.jpg
S4

Audi S4 Sedanin alusta. Älä jarruta - S4 Sedan suoriutuu kaikenlaisista kurveista erinomaisesti. Se tekee vaikutuksen esimerkillisella vakaudellaan moottoritiellä. Kaikki tämä on uudelleen kehitetyn alustarakenteen ansiota. Viidellä tukivarrella toteutetut etu- ja taka-akselistot erottavat sivuttais- ja pitkittäisvoimat toisistaan, varmistaen optimaalisen käsiteltävyyden kaikissa ajotilanteissa. Alustarakenteiden, samoin kuin ohjauslaitteiden komponenti on suunniteltu lujiksi, mutta kevyiksi.

S-urheilualusta on 23 mm matalampi kuin A4-malleissa. Auton Audi drive select - järjestelmän kautta kuljettaja voi muokata moottorin, ohjauksen, vaihteiston ja sport differential-tasauspyörästön sekä mukautuvan iskuvaimennuksen CDC = Continuous Damping Control ominaisuuksia. Valittavaissa olevat asetukset: comfort, auto, dynamic, efficiency ja individual.