• Q7 e-tron quattro
    Q7 e-tron quattro
    Hinta: alkaen 99 713,65 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 1,9–1,8 l/100km | Strom 190,0-181,0 Wh/km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 50–48 g/km

  • SQ7 TDI
    SQ7 TDI
    Hinta: alkaen 146 431,10 EUR

    Polttoaineen kulutus, yhdistelmä: 7,6–7,2 l/100 km

    CO2-päästöt, yhdistelmä: 199–189 g/km

Moottori > S6 Avant > Audi Finland

Suunnittelemasi Audi S6 Avant

Suunnittelemasi Audi S6 Avant
4.0 TFSI quattro S tronic 1
141 545,55 EUR

  • Autoveroton hinta
    88 200,00 EUR
  • Arvioitu autovero 1
    52 095,55 EUR
  • Lisävarusteet
    1 250,00 EUR
  • Kokonaishinta 2
    141 545,55 EUR
  • Autoetu
    • Käyttöedun verotusarvo
    • 2 025,00 EUR
    • Vapaan autoedun verotusarvo
    • 2 175,00 EUR

Jalostunutta urheilullisuutta

Huipputehokas V8 TFSI -moottori, joka on varustettu Audi cylinder on demand -lepuutusjärjestelmällä on yhdistetty jatkuvatoimiseen quattro-nelivetoon. Tuloksena on erinomainen dynaamisuus sekä vaikuttava energiatehokkuus.

1 vaihtoehtoa / 1 moottorista

4.0 TFSI

4.0 TFSI quattro S tronic

139 565,40 EUR

  • 3993 cm3
  • 9,6–9,4 l/100 km
  • 224–219 g/km
  • 331 kW (450 PS)

Moottorivalinta ei mahdollinen

Moottorivalinta ei mahdollinen valitsemaasi varustetasoon

Merkkien selitykset

  • Iskutilavuus
  • Yhdistetty kulutus
  • CO₂-päästöt
  • Suurin teho
Audi S6 Avantin 4.0 V8 TFSI-moottori
256x144_AA7_D_141004.jpg
4.0 V8 TFSI -moottori, joka on huipputeholtaan 331 kW (450 hv), tarjoaa vahvaa dynaamista voimantuottua korkean 550 Nm vääntömomenttinsa ansiosta. Se kiihdyttää Audi S6 Avantin paikaltaan 100 km/h nopeuteen 4.4 sekunnissa. Audi cylinder on demand -järjestelmän avulla kulutus- ja päästölukemat pysyvät maltillisina.
quattro® – jatkuvaa voimaa kaikille pyörille
256x144_AS7_D_10022.jpg
Jatkuvatoiminen quattro-neliveto tuo mukanaan enemmän ajamisen nautintoa - varsinkin, kun tien pinnat käyvät liukkaammaksi. Jos toisen akselin pyörät alkavat menettää otettaan tiestä, siirtyy voimaa automaattisesti enemmän sille akselille, jolla on enemmän pitoa. Tuloksena on parempi liikkeellelähtö ja kiihtyvyys, parempi suuntavakavuus, vakaampi kaarreajo, lisääntynyt turvallisuus ja huippuluokan ajonautinto. Lisätietoja