Liikkumisturva on voimassa auton ensirekisteröinnistä auton ensimmäiseen huolto-ohjelman mukaiseen määräaikaishuoltoon. Tämän jälkeen palvelu jatkuu katkeamattomana kun autoa huolletaan valmistajan huolto-ohjelman mukaisesti valtuutetussa Audi-huollossa.
- Ensisijaisesti pyrimme pienkorjauksen tai avustukseen paikan päällä (esim. apuvirta, öljyn tai jäähdytysnesteen lisäys, renkaan paikkaus, vararenkaan vaihto tai polttoainetankin täyttö max. 5 l). Mahdollisista tarvikekuluista vastaa aina asiakas.
- Mikäli apu paikan päällä ei auta, hinaamme autosi lähimpään valtuutettuun Audi-huoltoon
- Jos autosi korjausta ei saada toteutettua kohtuullisessa ajassa, on käytössäsi jokin seuraavista palveluista:
• taksin käyttö
• matkan jatkaminen muulla vaihtoehtoisella kulkuvälineellä (linja-auto, juna, lentokone)
• Sijaisauto (ei sis. polttoaineita) oman auton korjauksen ajaksi, kuitenkin enintään viideksi vuorokaudeksi (+viikonloppu ja arkipyhät)
• enintään viiden yön majoittuminen kaikille autossa matkustaneille
Näiden lisäksi tarjoamme:
• tarvittaessa oman auton palautus korjaavalta jälleenmyyjältä asiakkaalle
• tapauksesta aiheutuneet todelliset puhelin- ja pysäköintikustannukset kuittia vastaan
- matkan katkeaminen aiheutuu käyttäjän omasta toiminnasta tai välinpitämättömyydestä (esim. öljyn tai polttoaineen puutteesta, sopimattoman polttoaineen käytöstä tai muusta käyttöohjekirjanvastaisesta käytöstä).
- auton huolto-ohjelmaa ei ole noudatettu, tai matkan katkeaminen johtuu huollossa havaittujen vikojen korjaamatta jättämisestä.
- matkan katkeaminen johtuu ulkoisesta tekijästä (esim. varkaus, ilkivalta, onnettomuus, luonnonmullistus tai muu ulkoisen aiheuttajan aikaan saama vahinko).
Liikkumisturva ei myöskään kata auton korjauskustannuksia, eikä niitä kustannuksia, jotka saattavat aiheutua palvelunumeron antamien ohjeiden vastaisesta toiminnasta.